Refresh retail 2.0

6 nye kundetyper og 24 innovative forretningsmodeller
Stiller skarpt på de magtfulde forbrugere og de forretningsmodeller, der vil tiltrække dem nu og i fremtiden, på baggrund af et omfattende, nationalt forbrugerstudie af hele befolkningen: Generation Z, Generation Y, Generation X og Baby Boomers. Giver kæder, leverandører, brands og andre aktører, der beskæftiger sig med retail, værktøjer til at innovere forretningsmodellen og sikre sig en plads hos de krævende forbrugere, nu og i fremtiden
Note: 
Indhold: En detailhandel under forandring ; Portræt af 4 generationer ; Forstå fremtidens forbrugere - 6 kundetyper i retail ; Fremtidens retail ; Winning the war on talent - et arbejdsmarked under forandring

Refresh retail 2.0

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
649192
Nota udgivelsesår: 
2021
Udgave: 
Retail Institute Scandinavia, 2020
ISBN: 
9788792830685