
KRAP i skolen
Note:
Indhold: At arbejde med KRAP i skolen ; At forstå og anvende KRAP i skolen ; KRAP og inklusion ; KRAP og AKT ; Pædagogisk skoleledelse i KRAP-perspektiv ; Teamsamarbejde i lyset af KRAP ; SFO som inklusionscenter : Forældresamarbejde / af Lene Metner og Peter Bilgrav. KRAP som fagdidaktisk tænkning - mødet med den enkelte gennem faglig anerkendelse / af Aase Holmgaard og Mette-Maria Rydén. Lars Dahlgaard Madsen: Med KRAP i tankerne. Ulla Krogsgaard Espersen: En struktureret og målrettet AKT-indsats. Carsten Yding: Når KRAP bliver udfordrende. Esben Schou: KRAP gjorde en forskel for Pia. Susanne Banke: AKT på kanten - vil nogle mene. Minna Kristensen: Når AKT-funktionen ligger hos ledelsen. Teamsamarbejde - etablering, vedligeholdelse, kvalificering og afvikling / af Pia Hübertz-Jensen og Christina Juul. KRAP i SFO - i praksis / af Tina Bådsgård Elgaard, Jan Hansen og Per Meldgaard Iversen. Minna Kallehave Madsen: På opdagelse efter ressourcer med mor og far. Berit Haarup: Fra ordner til procesmager. Ole Branth: En lærers bekendelser - og udvikling