Nordic symmetry

strategic communication in the 21st century
Virksomhedskommunikation er ikke længere blot en støttefunktion - den er et strategisk grundlag for tillid, legitimitet og langsigtet interessentengagement. Denne bog udforsker, hvordan principper som gennemsigtighed, inklusivitet og etisk samskabelse systematisk kan anvendes på virksomheders strategiske samarbejdsrelationer. For kommunikationsprofessionelle, virksomhedsledere og studerende
Note: 
Indhold: The framework : corporate affairs in the nexus of transformation (Introduction - corporate affairs ; The inspiration : Nordic symmetry and the toolbox ; Strategizing in volatile times : plan and perspective) ; The elements : essential tools for corporate affairs (From awareness to alignment : transforming stakeholder engagement ; Digital dynamics in corporate affairs ; Positioning : connecting the dots ; Strategic narratives : crafting authentic connections) ; The execution : turning plans into action (Issues management : staying ahead ; Public affairs : business and politics ; Strategic media relations : building bridges and shaping perceptions ; When it hits the fan : a guide to crisis communication ; Organizing and implementing corporate affairs)

Nordic symmetry (Engelsk)

Standard e-bog (Engelsk)
Under produktion. Denne bog vil blive tilgængelig, så snart den er færdigproduceret. Læs mere om bøger under produktion
Bognummer: 
668115
Nota udgivelsesår: 
2025
Udgave: 
Djøf, 2025
ISBN: 
9788757457568